Partnerzy forum: Bonusy bukmacherskie Promocje pokerowe Paysafecard
BukZaplac.INFO Strona Główna BukZaplac.INFO


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Admin
2010-02-11, 17:27
Pytania dotyczące konkursu
Autor Wiadomość
mefisto666 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 685
Wysłany: 2010-01-26, 11:55   

blazej83bca napisał/a:
Czyli w fazie pucharowej nie ma możliwości typowania remisu? <brawo>


Oczywiście, że jest możliwość typowania remisu w takiej wersji, wystarczy troszkę pomyśleć...opisał to juz pawoman; tyle w tej kwestii.

Bodzio napisał/a:
Nie no mefisto - zrobmy tak jak jest zawsze i takie jak sa ogolnie przyjete zasady - typuje sie tylko regulaminowy czas. Mi to nie na reke bo akurat typy mi nie weszly ale tak powinno byc. Zatem typujemy REGULAMINOWY CZAS i az zdziwiony jestem ze ktos mogl pomyslec inaczej.


Tak, oczywiście w ogólnym rozliczeniu będzie brany wynik, który widniał po regulaminowym czasie gry. Sprawa była konsultowana z Adminem, w kwestii interpretacji regulaminu, ostatecznie we wszystkich etapach już do końca PNA 2010 pod uwagę bierzemy tylko i wyłącznie regulaminowy czas gry.


capilatus napisał/a:
Nie no stary powiedz ze to prima aprilis jest

To była prima aprillis, najwyraźniej udana, bo wywołała poruszenie na forum! 8-)
 
     
pawoman

Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 162
Wysłany: 2010-01-27, 23:04   

Powodzenia chłopaki w półfinałach ;) Niech wygra najlepszy ;P ( chodz typowanie wynikow w PNA to jedna wielka loteria ;P
 
     
Bodzio 


Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 1792
Wysłany: 2010-01-29, 15:14   

Tylko troche to niedorzeczne ze przechodzac do 2 etapu - typuje tylko 1 zestaw par - przegrywam z konkurentem z pary i potem nie moge juz podawac typow i walczyc o nagrode pocieszenia ... baa o jakakolwiek nagrode :P Przynajmniej tak mnie poinformowano wiec nie podaje juz typow
 
 
     
mefisto666 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 685
Wysłany: 2010-01-29, 20:20   

Bodzio napisał/a:
Tylko troche to niedorzeczne ze przechodzac do 2 etapu - typuje tylko 1 zestaw par - przegrywam z konkurentem z pary i potem nie moge juz podawac typow i walczyc o nagrode pocieszenia ... baa o jakakolwiek nagrode :P Przynajmniej tak mnie poinformowano wiec nie podaje juz typow


I masz rację Bodzio, tak powinno pozostać Ci, którzy odpadli w ćwierćfinałach powinni dołączyć do pozostałych i walczyć razem z nimi np. o nagrodę pocieszenia... W moim mniemaniu było to naturalne, no ale nie zostało sprecyzowane w regulaminie... Cóż zostałem nawet wtedy posądzony o robienie zmian w regulaminie "pod siebie"...

Ze swojej strony dodam tylko, że jest to pierwszy konkurs którego prawie w całości byłem pomysłodawcą regulaminu i go nadzorowałem, więc zawsze mogą być jakieś kwestie sporne, które rozstrzyga Admin.. W kolejnych ewentualnych konkursach postaram się ułożyć wszystko odpowiednio tak, aby takich kontrowersyjnych spraw nie było...
;-)
 
     
capilatus

Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 316
Wysłany: 2010-02-01, 00:46   

gratulacje apollo, dzięki za zabawę, PROSIMY O JESZCZE :)
 
     
apollo421

Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 154
Wysłany: 2010-02-01, 14:59   

ja również dziękuję za konkurs i gratuluję wszystkim, capilatus bardzo wysoko "zawiesił" poprzeczkę, wygrana I etapie a ostatecznie finał <respect>
ja z "uporem maniaka" stawiałem na Egipt no i kurs z analizą mi wszedł i się udało <zacierarece> , jeszcze raz dzięki dla prowadzacego
 
     
pawoman

Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 162
Wysłany: 2010-02-01, 15:32   

Konkursik pierwsza klasa ;) Wszystko dobrze wytłumaczone i obyło się bez żadnych nieścisłości (...) Również dziękuje i gratuluje ;)
 
     
michel

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 2
Wysłany: 2010-02-05, 11:11   

bonusy na kontach - 7 dni na ich wykorzystanie
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Katalog Stron WWW - www.webtree.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10